tisdag 27 december 2011

Tweetup


Idag har jag varit på min första tweetup.
Jag har ju träffat twittrare förrut, men det
har varit på tu-man-hand (varför låter det
uttrycket så intimt =/ ) Man kan väl inte gärna
kalla ett möte mellan två twittrare tweetup, eller?
Känns som det måste innefatta åtminstone en
tredje person. Nåja, idag var vi fyra stycken.
Jag hade inte träffat någon av dom andra tre
jag skulle luncha med. Superkul, jue.
Munnen gick lika flitigt på oss som var där,
så det var inga problem att känna sig som
"en i gänget". Jag hade så trevligt att min lunch
drog över något alldeles kopiöst. Halv tre tittar
jag på klockan och inser att jag borde varit 
tillbaka för ett bra tag sedan. 
Tack @karinkomet, @VimleAnna och @glasvimle
för en underbart trevlig lunch =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar