onsdag 16 november 2011

Visa pattarna?!


Jaha, då har jag klarat av mitt första 
mammografibesök. Det gick jättebra.
Det gjorde inte ont och var inte jobbigt
på nåt vis.

Är man som jag, utrustad med "Ally McBeal-
fantasi" hinner man och tänka en massa
knäppa saker innan man fått detta överstökat.
T ex kunde jag se mig själv snurra bh:n med
fingret när jag gick in eller att det stog ett
gäng grabbar och tjoade: -Visa pattarna!!
Eller varför inte be om en bild som jag kan gå
runt och visa upp precis som man gör med
ultrabilden man får på sitt lilla foster.
Många äro de tokiga ideerna.

Nu återstår dock det värsta.
Väntan på svaret. Det finns väl inget
som är så jobbigt som att gå i ovisshet
och vänta in svaret. Under denna tiden hinner 
jag att få cancer i båda brösten och opererat bort dom.
Skynda er med svaret är ni snälla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar