torsdag 28 juli 2011

Petter - Så klart!


Torsdagkväll i Borås. Torget är knôkafullt.
Petter skulle jag bara se, punkt slut. Efter
programmet "Så mycket bättre" fick man en
annan syn på honom. Han är ju en nallebjörn.
Tog en chansning och ringde Mitt i Borås och 
undrade om jag kunde få stå innanför avspärrningarna
och knäppa kort. Men givetvis fick jag inte det, då
det är till för mediafotografer. Så jag hade inget
annat val än att gå ner och ställa mig i god tid vid 
kravallstaketet. Där stog jag som en kärlekskrank
fjortonåring och väntade. Till slut kom han...yeah.
Fram med kameran och knäpp, knäpp, knäpp.
Han är kanonbra som liveartist och fick med alla
att ha "händerna i luften". Min höjdpunkt var när
sjöng "Så klart". Jag ångrar inte en sekund att
jag stog i ca 1 timme och väntade på honom.
Jag river gärna hela haket med honom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar