torsdag 5 maj 2011

Äta-ute-dag


Ibland planerar man in luncher och fikastunder
med vänner. Igår lyckades jag pricka in både
in lunch"date" och fika efter jobbet med 
två vänninor. Borde ju se till att sprida
ut det lite grann så man har flera dagar att
se fram emot med mysigt sällskap.

Lunch på Frank´s med J. Tiden bara
flyger iväg när vi lunchar. Önskar
att det fanns mer tid. Snart hoppas jag
på att följa med ut och titta på naturen
genom en lins och få tips av honom.

Efter jobbet träffade jag H. och E.
på café Viskan. Först måste jag få börja 
med att gnälla lite och dissa fikat. Hur jävla
dyrt är det inte att ta en fika? Jag tog en varm
choklad och en macka med brie och salami.
Det gick på 94 kr. Dyrare än att luncha. Och så
många ungdomar som går ut och fikar ofta.
Nu till det glada. E. hade blivit så rund och fin om
magen. Hon har 6 sex veckor kvar till nedkomst.
Mysigt att träffa tjejerna och tjöta bort en timme
eller två. Bli uppdaterad vad som händer och så.
Får se om vi hinner en träff till innan bebisen
kommer annars blir nästa sammanstrålning
hemma hos E. och vi får titta på bebis =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar