fredag 1 april 2011

April, april..


..jag kan lura dig vart jag vill
Imorse när vi gjorde oss iordning för
jobb och skola, frågade Jens om det
fanns nå fika hemma. Dom har klassens
stund på fredagar och får ta med sig fika.
Skojade med honom och sa eftersom det
är första april och man får luras (som han
vanligtvis gör var och varannan dag ändå)
kan han vifta med bullen på skolgården och
säga att det är gratis bullar i skolmatsalen.
Såg hur jävleskapet lyste i ögonen på honom.
Ska bli spännande och höra om han gjorde det
eller inte. Jag kanske får en lapp hem ifrån
fröken ;) När jag hade presenterat detta
för honom blev ju jag sugen att få lura några
också. Jag tog med en bulle till jobbet och
tänkte, jag kan väl köra detta på arbetskompisarna.
Sagt och gjort. Jag lyckades lura några som
snabbt som attan stack till våran resturang och
trodde att dom skulle få gratis bullar. Hihihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar