måndag 28 februari 2011

SciFi mässa i Göteborg


Tack vare J. på twitter fick jag i fredags
reda på att det var SciFi mässa i Göteborg
under helgen. Star Wars skulle gästa mässan.
Whiiieee..jag blev eld och lågor då Jens
älskar Star Wars. Fick ju bara inte missa
detta tillfället. Söndagen kom och vi drog
iväg till Götet. Kan nog säga att det var inte
bara Jens som var spänd av förväntan. Även
jag var det. Ibland blir jag som ett barn också.
Det första vi möttes av var en stormtrooper =)
Nyfiket tittade vi på den när han passerade
förbi oss. Efter några minuter var vi inte lika
blyga och gick fram och ställde oss bredvid
figurerna. Niklas var dock inte lika förtjust.
Han skulle icke ställa sig bredvid och bli fotad
med dom. Där gick hans gräns. Skitunge.
Jag bad han för min skull. Men icke sa Nicke.
Näe, det blev Jens och min dag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar