torsdag 5 augusti 2010

Min onda bakdel


Har äntligen tagit mig i kragen och kontaktat
vårdcentralen om min bak.

I februari när jag skulle gå ner till tvättstugan
halkade jag i ett av trappstegen som hade
stålförsedda kanter. Jädrar vad ont det gjorde.
Svartnade för ögonen och jag mådde illa.
Kunde knappt röra mig på 5 minuter.
Allt jag tänkte på vägen ner var..hoppas jag inte
slår i bakhuvudet. Klarade mig annars vete fasen
om man klarat det. Fick ett blåmärke som nästan
täckte hela ena skinkan. Tänkte väl inte så mycket
på det. Det blev ju bättre. Men alltefter månaderna
gått så blir det bara värre och värre.

Har idag varit till vc och "moonat" för doktorn..hihi.
Hon kunde se att jag haft en blödning och att jag
behövde få en röntgen. Skulle ju varit bättre om jag
gått direkt efter vurpan. Men jag är som jag är.
Drar ut på sjukhusärenden så länge jag kan.

Hann inte mer än hem från vårdcentralen så ringde
dom från röntgen. Då hade doktorn skrivit att jag
behövde akutröntgen. Tack för den fru doktor.
Så imorgon kl 11 ska jag dit. Jösses
det var det snabbaste jag varit med om.

So tomorrow "mooning" lets hear what the
doctor says ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar