lördag 14 augusti 2010

Elfsborg-Kalmar


Återigen fixade min goa gumma E. biljetter
till mig och pojkarna. Elfsborg - Kalmar-matchen.
E. själv skulle till Halmstad med kompisar och
kolla Roxette. Med till Halmstad skulle även en
av E. kompisar S. S. jobbar som läktaransvarig
och behövde någon som kunde ta hennes plats
så dom inte blev alltför sinkade ner till Halmstad.
Jag tog det. Lite pirrig var jag. Har bara jobbat
som platsanvisare annars. Nu skulle jag ha ansvar
för nyckel och komradio om det hände något.
Äh, vad fan..det löser sig. Jag är ju inte ensam
på Arenan. S. visade mig lite snabbt på plats.

Men inte en enda gång under matchen blev jag
tilltalad. Väldigt lugnt. Då går det an..hehe.
Fick öppna och låsa några grindar. Mer var det inte.
Fick se det mesta av matchen =)
4-1 till Elfsborg. Gött mos.
Trevlig match att kolla på och fick lägga en ny
erfarenhet till listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar